שפרו את טביעת הרגל הדיגיטלית של העסק שלך

בעזרת עצת זהב אחת
מבוא

אם אי פעם היית במסיבה, אתה מכיר את ההרגשה של להיות האיש המוזר. אתה שם עם החברים שלך, אבל כולם נהנים ונראה שאתה פשוט לא מתאים. המוזיקה לא לטעמך, האוירה מרגישה מנוכרת ובעיקר אתה מעדיף לא להיות שם כרגע. 

אבל לא על זה הפוסט הזה עוסק (כלומר, המטרה שלו לא לבצע ניתוח של חוויות עבר לא נעימות שלך). אלא הדוגמה הוצגה כדי להעביר את הקונספט, את הרעיון מאחורי "טביעת רגל דיגיטלית" . האינטרנט כמסיבה פתוחה שהנוכחים בה הם לקוחות פוטנציאליים שלך, טביעת הרגל הדיגיטלית שאתם מייצרים לעסק זה אותו בחור "מוזר" ולא קשור, זה שמדברים עליו מהצד אבל לא איתו. נכון זו הפשטה של הסיטואציה אך לסיכום העניין, אתם תרצו להיות ה"בחור המקובל" שלא רק כולם מחכים שהוא ידבר איתם אלא כולם גם פונים ביוזמתם לדבר איתו. טביעת רגל דיגיטלית נכונה תיצור לכם בדיוק את זה. 

אתה מכיר את העסק שלך טוב יותר מכל אחד אחר

כשזה מגיע לעסק שלך ולמה שאתה עושה, אתה המומחה. אתה יודע איך להפוך את המוצר או השירות שלך לטובים יותר מכל אחד אחר. אתה יודע מי הלקוחות שלך ומה הם רוצים ממך. זה לא מספיק שיש רק אתר אינטרנט - אתה צריך אתר שמשקף את איכות העבודה שאתה עושה, כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לראות מה מייחד אותך מכל שאר התעשייה שלהם.

הנה דוגמה: לפני כמה חודשים עבדתי עם משרד רואי חשבון קטן מאוד ברחובות, שהיה צריך אתר חדש לעסק שלהם. היו להם כמה עדויות מעולות של לקוחות בהישג יד (שעזרו להם להתקדם במהירות), אבל לא הייתה דרך עבור לקוחות פוטנציאליים לראות את הביקורות האלה אלא אם כן הם התקשרו למשרד או ביקרו באופן אישי - זאת אומרת לאותן ביקורות לא הייתה "טביעת רגל דיגיטלית" אשר ניתנת לצפייה אונליין ואשר הגדילה את המותג ופיארה אותו באותה "מסיבה אינטרנטית".

מי הלקוחות שלך ומה "הקושי" אותו הם חווים?

חלק מהיכרות עם קהל היעד שלך זו הבנה לא רק מהם (דמוגרפית) אלא גם לנסות להבין ולחקור מהן מילות המפתח שהם מחפשים ונעזרים כדי למצוא שירותים מסוגך ואם אנחנו נמשיך בדוגמה המלווה את כל הפוסט, אילו מילים משתמשות אותן כחלק "מהמסיבה האינטרנטית" בה הם כרגע נמצאים. 
היעזר בכלים כגון כלי מילות המפתח של גוגל או בכלים מתקדמים יותר כדוגמת SEM RUSH


תבצע חיפוש על עצמך
היכנס דרך מחשב (עדיפות דרך מחשב שלא משמש אותך לעבודה יומית) וחפש את המותג שלך ו/או ביטויים הקשורים לעסק שלך, תנסה לשים את עצמך "בנעליו" של קהל היעד שלך, מה הוא רואה? האם הדברים הנכונים עבורו מועברים בעסק שלך? האם קל למצוא אותך?
בצע בדיקה זו גם דרך מכשיר נייד (סמארטפון).

לסיכום
טביעת הרגל הדיגיטלית שלך היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם שומעים על העסק שלך או מחפשים אותו. כך הם יחליטו אם לדבר איתך או לא. אז ודא שאותה טביעת רגל מתקשרת את מי אתה באמת כעסק (או כאדם).
טביעת הרגל איננה קשורה רק למוצרים או לשירותים שאתה מציע; זה גם על האופן שבו המוצרים והשירותים האלה מועילים לאנשים בחיי היומיום שלהם. אם אתה יכול לספר את הסיפור הזה בצורה ברורה, אז אנשים יוכלו לגלות למה הם צריכים את מה שיש לך להציע - והם ירגישו טוב לעשות את זה!
צריכים סיוע בהבנת הטביעה הדיגיטלית שלכם? שיפור מדויק של הטביעה הדיגיטלית וחיזוק המותג? יש לנו בדיוק את המוצרים שאתם צריכים
x

#{title}

#{text}

#{price}