כל מה שצריך לדעת על שיווק באמצעות תוכן

 
המטרה של שיווק באמצעות תוכן היא לחנך את הקהל שלך על החברה שלך.
 
המטרה העיקרית של שיווק תוכן היא לחנך את הקהל שלך על החברה שלך.
 
תחשוב על התוכן שאתה יוצר דרך עדשה של הלקוח ראשון, לא המותג הראשון. גישה זו מאפשרת לך להתמקד בצרכים ובאינטרסים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, מה שיאפשר לך לבנות איתם אמון. כאשר מוביל סומך על כך שמה שאתה חולק הוא לטובתו, סביר יותר שהוא יעשה עסקים עם החברה שלך.
 
עבור חברות רבות, סוג זה של אמון לוקח זמן ומסירות לבנות. עם זאת, הפקת תוכן נהדר בעל ערך לקהל שלך יכול להציב את הבסיס לקשר חזק בין המותג שלך ללקוחותיו. בסופו של דבר יצירת לקוחות נאמנים שהופכים לתומכים במותג שלך וממליצים עליו לאחרים!
 
המפתח לשיווק תוכן הוא לבנות אמון עם הקהל שלך ולהפוך אותו לתומכים עבור המותג שלך.
 
מפתח נוסף לשיווק תוכן הוא אמון. סמוך על הקהל שלך ותן לו קרדיט על היותו אינטליגנטי: צרכן משכיל יערוך את המחקר שלו וילמד על כל האפשרויות שלו כדי שיוכל לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר. כדי לבנות אמון, ספק מידע; ידע הוא כוח. הסוג הנכון של מידע לא רק ייתן להם משהו שימושי לשקול, הוא יראה שאתה מומחה בתחומך, יעזור לבסס את הסמכות שלך בתעשייה ולהדגיש את האותנטיות שלך.
 
הדרך הטובה ביותר לגרום ללקוחות לבטוח בך ולהחשיב אותך כמקור מידע אמין היא באמצעות בלוג או אתר עם זרם עקבי של תוכן המתמקד בחינוך צרכנים במקום לנסות למכור להם משהו (פרסום לעומת סיפור).
 
שיווק באמצעות תוכן עוסק בתקשורת עם האנשים שאתה משרת בצורה שתעניק להם השראה ועוזרת להם לאורך המסע.
 
שיווק באמצעות תוכן עוסק בתקשורת עם האנשים שאתה משרת בצורה שתעניק להם השראה ועוזרת להם לאורך המסע. משווק תוכן טוב יבין אילו בעיות יש ללקוחות שלך וכיצד הם יכולים לפתור את הבעיות הללו. הם גם יכירו את המסע של הלקוח, הכולל כל אינטראקציה שיש לו עם החברה שלך, ממודעות ועד הסברה.
 
משווק תוכן מעולה יודע לתת השראה ללקוחות שלו על ידי שיתוף ידע שמתייחס לשלבים השונים של המסע שלהם. הם יודעים שאם הם יכולים לעזור ללקוח בכל שלב של התהליך, אז זה מחזק כל שלב אחר במערכת היחסים שלו עם החברה שלך.
 
לפני שתתחיל בשיווק תוכן, כדאי להגדיר אסטרטגיה שתוכל לחזור אליה מדי פעם כדי לוודא שהמאמצים שלך עולים בקנה אחד עם היעדים שלך.
 
לפני שתתחיל בשיווק תוכן, כדאי להגדיר אסטרטגיה שתוכל לחזור אליה מדי פעם כדי לוודא שהמאמצים שלך עולים בקנה אחד עם היעדים שלך.
 
אסטרטגיה היא תוכנית ניתנת לפעולה המסייעת לך להשיג יעדים ארוכי טווח באמצעות צעדים שננקטו בהווה. לדוגמה, אם המטרה שלך היא להגדיל את המכירות ב-20% במהלך ששת החודשים הקרובים, אסטרטגיית שיווק התוכן שלך צריכה להיות מותאמת להשגת יעד זה.
 
בואו נפרט מה זה אומר:
 
יעדים: המטרות שלך צריכות להיות ספציפיות וניתנות למדידה - לדוגמה, הגדלת מכירות ב-20% - והן אמורות לעזור להתאים את מה שאתה רוצה להשיג עם הדרך שבה אתה מגיע לשם.
 
קהל: אם יעד הוא היעד, אז הקהל הוא איך אתה בוחר את המסלול. לדעת מי הקהל שלך ומה הם רוצים ממותגים יעזור להנחות הכל, החל מסוג נושאי התוכן שהם מעוניינים לקרוא עליהם ועד אילו ערוצים הם הטובים ביותר לתקשר איתם.
 
הצעת ערך ייחודית (UVP): ה-UVP שלך מבטיח שכל מאמצי שיווק התוכן שלך פועלים יחד ליצירת חווית מותג מגובשת ללקוחות. ה-UVP שלך עשוי לכלול דברים כמו קול אותנטי או גישה או מומחיות בנושא מסוים; מה שזה לא יהיה, זה עוזר לעצב את האופן שבו הלקוחות תופסים את המותג שלך ומנחה אותם לביצוע רכישות ממנו.
 
התחל בהגדרת איך נראית הצלחה עבור העסק שלך, איך אתה מגדיר את הלקוח האידיאלי שלך ומה מייחד אותך.
 
חשוב לוודא שהגדרת את ההצלחה שאתה מקווה להשיג לפני שתתחיל. זה יעזור להנחות את החלטות יצירת התוכן, המדידה והאופטימיזציה שלך בהמשך הדרך.
 
אתה צריך גם לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך. אם לא עשית זאת, עכשיו זה זמן מצוין! אתה יכול ליצור דמות קונה על ידי מחקר על הלקוחות הקיימים שלך ושימוש במידע זה כדי ליצור ייצוג חצי בדיוני של הלקוח האידיאלי שלך  חשוב על הגיל, המגדר, המיקום, תחומי העניין והדמוגרפיה שלהם. מידע זה עוזר להבטיח שהתוכן שאתה יוצר מהדהד איתם.
בנוסף, זה אולי נראה מובן מאליו אבל ההגדרה מדוע מישהו צריך לעשות איתך עסקים לעומת המתחרים שלך היא המפתח ביצירת תוכן משכנע שבסופו של דבר עוזר להעביר אנשים דרך המשפך ולהיות לקוחות (או לקוחות חוזרים אם הם כבר עושים זאת). מה גורם לך להתבלט? האם יש דרכים אחרות שיכולות לבדל את עצמך מהמתחרים שלך מלבד המחיר?
 
יעדי השיווק צריכים להיות ספציפיים ככל האפשר כדי שתוכל למדוד עד כמה הדברים הולכים בהמשך.
 
בעת יצירת יעדי השיווק שלך, חשוב שהם יהיו ספציפיים וניתנים למדידה. לדוגמה, אחת ממטרות השיווק שלך עשויה להיות להגדיל את התנועה לאתר שלך ב-50% עד סוף השנה. אתה יכול להגדיר כלים כמו Google Analytics כדי לראות אם הגעת ליעד זה או לא. זה טוב שהמטרות יהיו גם ניתנות להשגה, מציאותיות ובזמן (S.M.A.R.T). כמה דוגמאות מצוינות של יעדי שיווק הם:
 
הגדל את מספר המנויים באימייל
 
הגדל את התנועה לאתר
 
הגדל לידים
 
קבל ביקורות נוספות
 
מטרה עסקית ברורה תקל עליך הרבה יותר למדוד את ביצועי התוכן שלך בהמשך הדרך.
 
הגדר היכן, מתי וכיצד אתה רוצה להגיע לקהל שלך ולאיזו תוצאה הם יכולים לצפות מהאינטראקציה איתך.
 
הגדר היכן, מתי וכיצד אתה רוצה להגיע לקהל שלך - ולאיזו תוצאה הם יכולים לצפות מהאינטראקציה איתך.
 
הנה כמה שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך (ושיהיה לך תשובות עליהן) כדי להתחיל:
 
מה אני יודע על קהל היעד שלי?
 
מי הם המשפיענים שימלאו תפקיד בהצגת התוכן מול לקוחות פוטנציאליים או לקוחות פוטנציאליים?
 
מה תהיה התוצאה האידיאלית שלי? (דוגמאות: הגברת תנועה לאתר שלי, הגדלת מכירות, הגברת מעורבות במדיה חברתית)
 
איפה אני הולך לשתף את התוכן הזה? (דוגמאות: יצירת דפים באתר/בלוג שלי, יצירת פוסטים ברשתות חברתיות)
 
איך אני הולך למדוד הצלחה?
 
איך אקדם את התוכן הזה?
 
כחלק מתוכנית השיווק שלך, הגדר את כל המקומות שבהם תפרסם, בין אם זה ערוצי מדיה חברתית, ניוזלטרים או בלוג באתר שלך.
 
כחלק מתוכנית השיווק שלך, הגדר את כל המקומות שבהם תפרסם, בין אם זה ערוצי מדיה חברתית, ניוזלטרים או בלוג באתר שלך. על ידי הכרת הערוצים מראש, לא תישאר לטרוף להעלות תוכן ברגע האחרון.
 
חשוב שתהיה תוכנית תוכן ותעמוד בה. זה נכון במיוחד אם אתה מייצר יותר מסתם בלוג, כפי שחברות רבות עושות כיום.
 
מלבד בלוג, יוזמות תוכן אחרות יכולות לכלול:
 
ניוזלטרים באימייל
 
פוסטים במדיה חברתית (טוויטר/פייסבוק/לינקדאין)
 
סרטונים (YouTube/Vimeo)
 
תמונות (אינסטגרם) לא בטוחים מה עוד לפרסם? השתמש בתוכן ישן! ניתן להפוך את המאמר הזה שפרסמת לפני שלושה חודשים למשהו חדש עבור קהלים חדשים במדיה החברתית או באמצעות ניוזלטר בדוא"ל. אל תתנו לעבודה הטובה הזו להישאר ללא שימוש!
 
עקוב אחר מי שרואה כל פיסת תוכן ובדוק אם הוא מתיישב עם מי שאתה חושב שקורא אותו.
 
# מעקב ודיווח
 
לבסוף, תצטרך לעקוב אחר הביצועים של התוכן שלך כדי לראות אילו חלקים מניבים ביצועים טובים יותר מאחרים. בעזרת מידע זה, תוכל להתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך. אתה יכול גם להראות לאנשים אחרים בחברה שלך עד כמה התוכן מצליח כדי שהם יוכלו להבין את הערך שהוא מביא לעסק.
 
שיווק תוכן עוזר לשמור על מעורבות של לקוחות במוצרים באמצעות מידע וחינוך במקום רק פרסום שמנסה לגרום לאנשים לקנות משהו
 
שיווק באמצעות תוכן הוא דרך אסטרטגית להשתמש בתוכן שאתה יוצר כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. מדובר בתקשורת איתם בצורה בעלת משמעות, באמצעות פוסטים בבלוג, סרטונים, פודקאסטים ותוכן מדיה חברתית. שיווק באמצעות תוכן אינו פרסום - במקום לנסות לגרום לאנשים לקנות את המוצר או השירות שלך, אתה מוצא דרכים לשמור על מעורבות אנשים על ידי מתן מידע או חינוך מעורר השראה. כאשר נעשה נכון, שיווק באמצעות תוכן יכול להפוך את החברה שלך למקום הראשון שמישהו חושב עליו כשהוא צריך מידע על נושא מסוים.
אצלנו באתר יש מבחר מוצרים ברכישה קלה ופשוטה אשר יסייעו לכם לייצר תוכן למרחב הדיגיטלי, אנו ממליצים לבדוק את המוצרים הבאים
x

#{title}

#{text}

#{price}