שדרגו את העסק הקטן שלכם

בעלי עסקים קטנים ועובדים מהבית? כמה טיפים לשדרוג השיווק עוד היום
עובדים מהבית? הנה איך לשדרג את העסק הקטן שלך: בלוג המתמקד כיצד שיווק דיגיטלי יכול לעזור לעסקים קטנים.

מבוא

אם אתה בעל עסק קטן שמעוניין להצמיח את החברה שלך, שיווק דיגיטלי יכול להיות עזרה גדולה. שיווק דיגיטלי משמש לקידום משהו או מישהו באינטרנט וזו אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע ללקוחות. בפוסט זה, אני נראה לכם כיצד עסקים קטנים יכולים להשתמש בטקטיקות שיווק דיגיטלי כמו יצירת רישומים במדריכים מקומיים והקמת חשבונות מדיה חברתית כדי להשיג יותר לקוחות ולהגדיל הכנסות.

טען או צור רישומים עבור העסק שלך ב: Google לעסק שלי, יוטיוב ופייסבוק.

אם אתה בעל עסק קטן, חשוב לתבוע ולבצע אופטימיזציה של רישום העסק שלך בפלטפורמות אלה.

Google לעסק שלי:

Google לעסק שלי (לשעבר Google Places) הוא המקום הטוב ביותר עבור אנשים שמחפשים עסקים מקומיים בגוגל כמו מסעדות, ניקוי יבש, שרברבים או כל סוג של שירות. אתה יכול גם לחבר אותו לאתר שלך כך שכאשר מישהו יחפש את העסק שלך באינטרנט הוא יראה את כל הביקורות והמידע עליך במקום אחד!

יוטיוב:

למרות שיוטיוב אולי עדיין לא גדולה כמו חיפוש Google או פייסבוק (מבחינת התנועה), היא עדיין מספקת הזדמנות חשובה לעסקים קטנים להוכיח את עצמם באמצעות תוכן מרתק וביקורות חיוביות של לקוחות. הדבר הטוב ביוטיוב (כמוצר של גוגל) , שערוצי יוטיוב מקבלים חשיפה אורגנית לא מועטה גם במנוע החיפוש של גוגל ובנוסף על ידי תוכן וידיאו מעניין, תוכלו להגדיל קהילת עוקבים ובכך לחשוף את העסק שלכם לעוד אנשים.

צור פרופילים עבור ספריות מקומיות אחרות.

כעת לאחר שפרסמת את האתר שלך ויצרת פרופילים באתרי המדיה החברתית הגדולים, הגיע הזמן להתחיל לעבוד על ספריות מקומיות.

כפי שניתן לראות מרשימת ספריות זו, ישנם מקומות רבים ושונים שבהם אנשים מחפשים עסקים מקומיים. הדבר הראשון שיש לזכור בעת יצירת פרופילים עבור אתרים אלו הוא: אל תיצור רק פרופיל, תמצא! כאשר מישהו מחפש סוג מסוים של עסק או שירות באזור שלך, הוא רוצה למצוא תוצאות שכוללות מידע רלוונטי על החברה שמחפשים אותה - כולל כמה זמן היא קיימת ואיזה סוג של ביקורות לקוחות נתנו לו.

אז איך מוצאים אותך? ודא שכל המידע העסקי שלך מעודכן, כך שכאשר מישהו מקליד את "עיצוב האינטרנט הטוב ביותר [העיר שלך]" או "הביטוח הזול ביותר [העיר שלך]", הוא יגלה אותך בראש תוצאות החיפוש שלו!

הדבר הבא שאני ממליץ לעשות בעת יצירת פרופילים במדריכים מקומיים הוא לוודא שלכל אחד מהם יש תוכן ייחודי כדי שגוגל תדע אילו אתרים שייכים יחד (ולכן יקשר ביניהם). זה אולי נראה מייגע אבל תאמין לי - אף אחד לא רוצה שיותר מסט אחד של תוכן משוכפל יופיע בכל מקום שבו הוא מסתכל באינטרנט! 

הגדר חשבונות מדיה חברתית (אם עדיין לא עשית זאת) ופרסם באופן קבוע

חשבונות מדיה חברתית הם המקבילה לחלון ראווה עבור העסק הקטן שלך. אם אנשים לא יודעים שאתה קיים, איך הם יכולים לקנות ממך?

הצעד הראשון הוא להגדיר פרופילי מדיה חברתית עבור העסק שלך ולפרסם באופן קבוע. אם אפשר, נסה לפרסם לפחות פעם ביום. פרסום לעתים קרובות חשוב יותר ממספר הפעמים שאתה מפרסם. (למעשה, פרסום יותר מדי יכול למעשה לפגוע בשיעורי המעורבות.)

פרסום באופן קבוע הוא דרך טובה לבנות את המותג שלך ולעזור לבנות קהל שיתעניין במה שיש לך לומר או למכור. זה מאפשר לאנשים שאולי לא יראו את כל העדכונים בדף שלך למצוא אותם בקלות בלי צורך לחפש דברים שהם לא מעוניינים לראות!

עודדו ביקורות מקוונות והגיבו עליהן

ביקורות מקוונות הן חלק חשוב ביותר מהנוכחות המקוונת עבור העסק הקטן שלך. הם יכולים להיות ברכה או קללה, לכן חשוב לזכור אותם כשאתה בונה את האתר שלך ואת פרופילי המדיה החברתית.

עודד ביקורות: הצעד הראשון הוא לוודא שהלקוחות מודעים לכך שהם יכולים להשאיר משוב על החוויה שלהם עם החברה שלך. אם הם לא חשבו לעשות זאת כשהם גולשים בחנות, אז הזכירו להם על ידי הצבת שלטים ברחבי החנות המודיעים להם כמה קל לעשות זאת. זה יגרום ללקוחות להרגיש יותר בנוח להשאיר משוב כנה ויעזור לטפח את אותם מערכות יחסים חיוביות בין עסקים וצרכנים!

הגיבו לביקורות: פעמים רבות, אנשים נוטים להשאיר ביקורות שליליות רק כי הם רוצים שהקולות שלהם יישמעו, אבל יש גם הרבה חיוביות שם בחוץ! ודא שאם מישהו משאיר הערות כלשהן על אחד מהפוסטים שלנו אז אנחנו מנסים להגיב כמה שיותר מהר כי שום דבר לא אומר "אכפת לנו" כמו תקשורת אישית דרך ערוצי מדיה חברתית."

הגדר אתר, אם אין לך

חשוב שיהיה לך אתר לעסק שלך. אתר אינטרנט הוא הבית המקוון שלך, וזה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מחפשים את המותג שלך. זה צריך לייצג את מי שאתה ומה שאתה עושה, אז וודא שזה נעשה נכון.

אם אין לך עדיין בלוג, צור אחד! בלוגים יכולים לעזור להפיץ את המודעות למותג שלך על ידי מתן תוכן מועיל למי שמחפש מידע על נושאים הקשורים לשלך. זה יעזור להחזיר תנועה לאתר שלך ולגרום לאנשים להתעניין במידע נוסף על מה שאתה מציע (אם הם עדיין לא).

אפשר להשתמש בכלי החינמי בתור התחלה של גוגל , GOOGLE SITES בשביל להקים אתר בסיסי.

הוסף פוסטים רגילים בבלוג לאתר שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להוציא את שמך החוצה, לבסס את עצמך כסמכות וליצור תוכן שיועיל לקוראים שלך היא באמצעות בלוגים.

בלוגים מושלמים לעזור לך להצמיח קהילה סביב העסק שלך. הם גם כלי רכב מצוינים לבסס את עצמך כמומחה בתחום (ולכן יש סיכוי גבוה יותר למשוך לקוחות חדשים).

בלוגים עוזרים לך לשפר קידום אתרים ולבנות קשרים עם לקוחות, עסקים אחרים, חברים ובני משפחה - בקיצור: פוסטים בבלוג הם אחד הכלים השימושיים ביותר בארסנל של כל בעל עסק קטן.

התחל ניוזלטר באימייל

ניוזלטר בדוא"ל הוא דרך מצוינת להתחבר ללקוחות ולבנות את העסק שלך. זה נשמע מאיים, אבל ליצור אחד לא חייב להיות קשה.

עלוני דוא"ל הם סוג של שיווק בדוא"ל המאפשר לעסקים לשלוח תוכן באמצעות דואר אלקטרוני על בסיס קבוע. זה יכול להיות כל דבר, החל מאמרים על התעשייה שלהם, טיפים לשימוש במוצרים שלהם, הנחות ומבצעים מיוחדים, או אפילו סתם מידע כללי על התרבות והערכים של החברה שלהם (כמו מה שמייחד אותם).

עלוני דוא"ל קלים לקוראים מכיוון שהם בתיבת הדואר הנכנס כל יום - לא משנה לאן אתה הולך או איפה אתה עובד! משמעות הדבר היא שהמעורבות של הלקוחות היא גבוהה מכיוון שאנשים יראו את זה בעבודה או בבית מבלי שיצטרכו מוטיבציה ממשהו אחר כמו פוסטים במדיה חברתית או פוסטים בבלוג שאולי לא יהיו רלוונטיים בכל עת כאשר מישהו צריך תשובה במהירות אבל גם לא רוצה לבזבז זמן בחיפוש אחר כל מה שהם כבר ראו לפני שהגיעו לשם."

השתמש ב-Google Analytics כדי לעקוב אחר התנועה באתר שלך

Google Analytics הוא כלי חינמי שיכול לעזור לך לעקוב אחר התנועה, ההמרות ופעילות המשתמשים באתר שלך. גוגל אנליטיקס גם חזק מספיק כדי לספק נתונים על אילו דפים פופולריים ואילו דפים טעונים שיפור. אם אתה רוצה לדעת כמה אנשים מבקרים באתר שלך בכל יום וכמה מאותם מבקרים ממירים ללקוחות, אז Google Analytics הוא בעל ערך רב.

אם אתה רוצה לשפר את מספר המבקרים שילחצו מדף תוצאות החיפוש שלהם בגוגל או מקישורים באתרים אחרים , אז שירותי בניית קישורים יהיו מאוד שימושיים עבורכם.


להגיע לשווקים חדשים

המדיה הדיגיטלית מאפשרת מיקוד לקהלים ספציפיים, כך שבאמצעות פרסום בפייסבוק או בגוגל אדס, למשל, תוכלו להגיע לכל מי שמעוניין ללמוד מה נדרש כדי להצליח בעבודה מהבית. אתה יכול אפילו למקד לאזורים גיאוגרפיים שונים עם מודעות (לדוגמה, "עבודה מהבית" עשויה למשוך יותר בעיר תל אביב מאשר בחדרה). תהיה לך גישה למאגר הרבה יותר רחב של לקוחות פוטנציאליים מאי פעם!

המדיה דיגיטלית מציעה הזדמנות מדהימה לעסקים קטנים מכיוון שהיא מאפשרת להם להתחבר ישירות לצרכנים מבלי להוציא אלפים מראש על מודעות רדיו או שלטי חוצות (או אפילו לשכור אנשי מכירות). משמעות הדבר היא פחות עלויות תקורה הקשורות לפתיחת מסעות פרסום חדשים ועדיין להגיע למספרים עצומים - ובאמת גדלים ברווחים!

סיכום

יש עוד הרבה שאתה יכול לעשות כדי לקדם את העסק הקטן שלך באינטרנט, אבל אלו הם חלק מהצעדים הבסיסיים. החדשות הטובות הן שרבים מהם הם בחינם או בעלות נמוכה!
תרצו שנעזור לכם לקדם את העסק הקטן שלכם? יש לנו בדיוק את המוצרים שאתם זקוקים להתחלה נכונה
x

#{title}

#{text}

#{price}