איך להשתמש במילות מפתח?
על מילות מפתח וכיצד להשתמש בהן באתר שלך בכדי להגדיל חשיפה אליו.
מבוא
אני בטוח ששמעת על מילות מפתח, אבל האם אתה יודע איך להשתמש בהן? אם כן, מעולה! אבל אם לא, הנה התקציר: מילות מפתח הן המילים שאנשים מחפשים בגוגל. זה אומר שהם חשובים כי הם עוזרים לקוראים שלך למצוא אותך. בפוסט זה, אתן לך ארבעה טיפים קלים ליישום כיצד להשתמש במילות מפתח באתר או בבלוג שלך ובכך למקסם את היתרונות שלהם ביצירת חשיפה.
מילות מפתח בתג הכותרת
תג הכותרת הוא החלק החשוב ביותר ב-SEO שלך בדף. זה האלמנט הראשון שאנשים יראו כשהם מחפשים את הבלוג שלך, לכן חיוני שתוודא שיש לו תיאור עשיר במילות מפתח.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שתג הכותרת שלך הוא באורך 50-60 תווים ורלוונטי לפוסט עצמו. אתה יכול גם להשתמש במילות מפתח פופולריות אחרות גם כאן (כמו "טיפים לבלוגים" או "איך לכתוב פוסט בבלוג"), אבל אל תגזים או תיראה ספאמי!
מילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה
כותרות וכותרות משנה חשובות לקידום אתרים. הם המקומות הנפוצים ביותר באתר שלך שבהם מנוע חיפוש ימצא את מילות המפתח שלך, כך שהן מקום טוב במיוחד להשתמש בהן.
כדי לוודא שאתה משתמש ביעילות במילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה, חשוב לזכור שהן צריכות להיכתב קודם כל עבור בני אדם - לא למנועי חיפוש. זה אומר להשתמש בקול אקטיבי ולא בקול פסיבי כשאפשר; הימנעות מז'רגון או שפה טכנית מדי (אלא אם כן זה הכרחי); ולוודא שהכותרות תמציתיות מספיק כדי להתאים למגבלות התווים של עדכוני טוויטר מבלי לוותר על בהירות או תמציתית.
מילות מפתח ב-Body Copy
הטקסט "בגוף" הבלוג, הוא "מנה העיקרית" של הבלוג שלך. לשם הולכים הקוראים כדי לברר מידע נוסף על נושא מסוים, לכן חשוב שתכלול מילות מפתח גם כאן.
הנה כמה טיפים לשימוש יעיל במילות מפתח בגוף הטקסט:
*השתמש במילת המפתח העיקרית שלך לפחות פעם אחת בכל פסקה. במידת האפשר, השתמש בו מספר פעמים במשפט או שניים הראשונים של כל פסקה ושוב לקראת סוף הפסקה.
*הקפד להשתמש במילות מפתח משניות בכל שאר המשפטים בכל פסקה (אך לא בהכרח בכל אחד מהם). פעולה זו תעזור לך להשיג דירוג טוב יותר כאשר אנשים מחפשים מונחים וביטויים קשורים כמו "איך" או "10 המובילים".
*שקול להדגיש או להטות ביטויי מפתח מסוימים כדי להבליט אותם מהטקסט שמסביב; זה יכול גם לעזור לשפר את שיעורי הקליקים (CTRs) על ידי כך שהקוראים יבחינו במילים הספציפיות הללו כאשר הם סורקים במהירות קטעי תוכן ארוכים יותר בטלפונים או בטאבלטים שלהם - אז נסה למקם אפשרויות עיצוב מסוג זה מסביב לקטעים שבהם סביר להניח שהם נחוצים לרוב!
יש הרבה מקומות להוסיף מילות מפתח לפוסטים בבלוג שלך, אבל וודא שזה לא על חשבון הקריאה.
סיכום
עם כל מילות המפתח והביטויים הפוטנציאליים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת היכן וכיצד להשתמש בהם. חשוב שלא תשתמש בהם רק למטרות SEO, אלא תוודא שהם נותנים ערך מוסף לתוכן שלך. מילות מפתח הן דרך מצוינת לעזור לאנשים למצוא את התוכן שלך דרך מנועי חיפוש כמו גוגל, אבל הם רק חלק מפאזל גדול מאוד של משתנים וגורמים המשפיעים על דירוג האתר שלך ונראותו במנועי החיפוש.
מבוא
אני בטוח ששמעת על מילות מפתח, אבל האם אתה יודע איך להשתמש בהן? אם כן, מעולה! אבל אם לא, הנה התקציר: מילות מפתח הן המילים שאנשים מחפשים בגוגל. זה אומר שהם חשובים כי הם עוזרים לקוראים שלך למצוא אותך. בפוסט זה, אתן לך ארבעה טיפים קלים ליישום כיצד להשתמש במילות מפתח באתר או בבלוג שלך ובכך למקסם את היתרונות שלהם ביצירת חשיפה.
מילות מפתח בתג הכותרת
תג הכותרת הוא החלק החשוב ביותר ב-SEO שלך בדף. זה האלמנט הראשון שאנשים יראו כשהם מחפשים את הבלוג שלך, לכן חיוני שתוודא שיש לו תיאור עשיר במילות מפתח.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שתג הכותרת שלך הוא באורך 50-60 תווים ורלוונטי לפוסט עצמו. אתה יכול גם להשתמש במילות מפתח פופולריות אחרות גם כאן (כמו "טיפים לבלוגים" או "איך לכתוב פוסט בבלוג"), אבל אל תגזים או תיראה ספאמי!
מילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה
כותרות וכותרות משנה חשובות לקידום אתרים. הם המקומות הנפוצים ביותר באתר שלך שבהם מנוע חיפוש ימצא את מילות המפתח שלך, כך שהן מקום טוב במיוחד להשתמש בהן.
כדי לוודא שאתה משתמש ביעילות במילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה, חשוב לזכור שהן צריכות להיכתב קודם כל עבור בני אדם - לא למנועי חיפוש. זה אומר להשתמש בקול אקטיבי ולא בקול פסיבי כשאפשר; הימנעות מז'רגון או שפה טכנית מדי (אלא אם כן זה הכרחי); ולוודא שהכותרות תמציתיות מספיק כדי להתאים למגבלות התווים של עדכוני טוויטר מבלי לוותר על בהירות או תמציתית.
מילות מפתח ב-Body Copy
הטקסט "בגוף" הבלוג, הוא "מנה העיקרית" של הבלוג שלך. לשם הולכים הקוראים כדי לברר מידע נוסף על נושא מסוים, לכן חשוב שתכלול מילות מפתח גם כאן.
הנה כמה טיפים לשימוש יעיל במילות מפתח בגוף הטקסט:
*השתמש במילת המפתח העיקרית שלך לפחות פעם אחת בכל פסקה. במידת האפשר, השתמש בו מספר פעמים במשפט או שניים הראשונים של כל פסקה ושוב לקראת סוף הפסקה.
*הקפד להשתמש במילות מפתח משניות בכל שאר המשפטים בכל פסקה (אך לא בהכרח בכל אחד מהם). פעולה זו תעזור לך להשיג דירוג טוב יותר כאשר אנשים מחפשים מונחים וביטויים קשורים כמו "איך" או "10 המובילים".
*שקול להדגיש או להטות ביטויי מפתח מסוימים כדי להבליט אותם מהטקסט שמסביב; זה יכול גם לעזור לשפר את שיעורי הקליקים (CTRs) על ידי כך שהקוראים יבחינו במילים הספציפיות הללו כאשר הם סורקים במהירות קטעי תוכן ארוכים יותר בטלפונים או בטאבלטים שלהם - אז נסה למקם אפשרויות עיצוב מסוג זה מסביב לקטעים שבהם סביר להניח שהם נחוצים לרוב!
יש הרבה מקומות להוסיף מילות מפתח לפוסטים בבלוג שלך, אבל וודא שזה לא על חשבון הקריאה.
סיכום
עם כל מילות המפתח והביטויים הפוטנציאליים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת היכן וכיצד להשתמש בהם. חשוב שלא תשתמש בהם רק למטרות SEO, אלא תוודא שהם נותנים ערך מוסף לתוכן שלך. מילות מפתח הן דרך מצוינת לעזור לאנשים למצוא את התוכן שלך דרך מנועי חיפוש כמו גוגל, אבל הם רק חלק מפאזל גדול מאוד של משתנים וגורמים המשפיעים על דירוג האתר שלך ונראותו במנועי החיפוש.
אז אחרי שהבנתם שמילות מפתח הן חשובות, והבנתם שכדאי מאוד לשלב אותן בתוכן שוטף, למשל כזה שאתם מעלים לבלוג או כמאמר באתר שלכם אז נשמח לסייע לכם במשימה זו. יש לנו בדיוק את המוצר שאתם זקוקים לו