SEO - כיצד לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש: המדריך המלא שלי לקידום אתרים

מה זה SEO?

קידום אתרים הוא תהליך למצוא את האתר שלך ולדירוג במנועי החיפוש עבור מילות מפתח וביטויים ספציפיים.

ראוי לציין שיש מגוון עצום של הגדרות שונות לכל מונח, וזה בין השאר בגלל שהתעשייה עצמה כל כך מגוונת.

במילים אחרות, זהו מונח גג המקיף מיומנויות אינדיבידואליות רבות.

כיצד לבצע מחקר מילות מפתח

כשזה מגיע לקידום אתרים, מחקר מילות מפתח הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות. על ידי הבנה של אילו מילות מפתח אנשים מחפשים (ובאיזו תדירות), אתה מקבל הבנה מוצקה על המילים והביטויים שאתה צריך להתמקד בהם כדי להגדיל את התנועה שלך ולהגביר את החזר ה-ROI שלך.

עם זאת, להבין אילו מילות מפתח וביטויים אנשים מחפשים יכול להיות די מאתגר בעת שימוש בשיטות מסורתיות. למרבה המזל, יש שורה שלמה של כלים שהופכים את זה להרבה יותר קל ממה שהיה פעם. אלה כוללים את מתכנן מילות המפתח של Google, SEMRush ו-Moz.

SEO On-Page

קידום אתרים באתר הוא התרגול של אופטימיזציה של חלקים שונים באתר האינטרנט שלך המשפיעים על דירוג מנועי החיפוש שלך. זה יכול להיות מסובך, אז בואו נראה כמה דוגמאות עם הסבר שלב אחר שלב:

בצע אופטימיזציה של תג הכותרת

בצע אופטימיזציה של מטא תיאור

בצע אופטימיזציה של תוכן

בצע אופטימיזציה של תמונות

בצע אופטימיזציה של כתובות אתרים

בצע אופטימיזציה של קישורים פנימיים

בצע אופטימיזציה של כותרות

מהירות עמוד

קידום אתרים מחוץ לאתר

בניית קישורים

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק תוכן

שיווק משפיענים

שיווק דרך האימייל

קבוצות דיון

היופי בקידום אתרים הוא שאתה יכול להשתמש במגוון כלים כדי לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש.

כיצד למדוד את התוצאות שלך

מדידת תוצאות היא הדרך הטובה ביותר לדעת שהמאמצים שלך משתלמים. ישנן דרכים רבות למדידת תוצאות SEO, אך הנה כמה מהמועדפים עלי:

Google Search Console - נותן לך תובנות לגבי איך האתר שלך נראה בגוגל

גוגל אנליטיקס - מאפשר למדוד תנועה ולהבין את התנהגות המשתמש

SEMRush - נותן לך תובנות של מילות מפתח, ניתוח תחרותי ועוד

Hotjar - מאפשר לך לראות היכן משתמשים לוחצים על האתר שלך (ועוד) כך שתוכל לשפר את מסע המשתמש

CrazyEgg - מציג מפות חום כדי שתוכלו לדמיין היכן אנשים מעורבים באתר שלכם, ולאחר מכן להשתמש בממצאים אלה כדי לבצע שיפורים

UserTesting.com - שירות זה מאפשר לך לבדוק משתמשים מדומים כדי לראות אם הם יכולים למצוא את מה שהם מחפשים באתר שלך.

אם יש לך אתר, ויש לך תוכן, אתה צריך לבצע אופטימיזציה של התוכן עבור מנועי החיפוש. זה נכון בין אם אתה בלוגר בודד או בעל עסק.

אם יש לך אתר, ויש לך תוכן, אתה צריך לבצע אופטימיזציה של התוכן עבור מנועי החיפוש. זה נכון בין אם אתה בלוגר בודד או בעל עסק. הסיבה פשוטה: אם התוכן שלך לא מותאם למנועי חיפוש, הוא לא ידורג טוב בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). אם התוכן שלך לא מדורג טוב ב-SERPs, אז זה לא ייראה על ידי קהל היעד שלך.

מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג הם כמו ספריות גדולות לאינטרנט. כפי שדיברנו קודם לכן, גוגל אינדקסה יותר מ-130 טריליון כתובות אתרים ייחודיות מרחבי האינטרנט. הוא מאחסן את כתובות האתרים הללו באינדקס הענק שלה ומשתמש בהן כדי לספק תשובות רלוונטיות לשאילתות משתמשים על ידי הצגת דפי אינטרנט המכילים מילות מפתח ספציפיות הקשורות לשאילתה שלהם. על מנת לדרג היטב ב-SERPs ולתת למשתמשים תשובות רלוונטיות, האתר שלך צריך לעמוד בקריטריונים מסוימים שנקבעו על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. לכן, אופטימיזציה של האתר שלך פירושה ביצוע הנחיות אלו כדי שמנועי החיפוש יוכלו להבין בקלות איזה סוג מידע הוא מכיל. בדרך זו הם יכולים להציג את הדפים האלה ב-SERP שלהם כאשר מישהו מחפש מילות מפתח או ביטויים מסוימים הקשורים באופן הדוק למה שהם מכסים בדפים האלה!
אחד הכלים המומלצים לשידרוג הקידום האורגני של האתר שלכם זה יצירת תוכן, העלאת מאמרים וטקסט בצורה קבועה לאתר, שיקנה ערך ומידע לגולשים שלכם.
אבל פעולה זו של כתיבה יצירתית ועקבית ללא מעט בעלי עסקים קטנים, הינה משימה קשה ומורכבת שקשה למצוא לה זמן.
תנו לנו לסייע במשימה זו בעזרת המוצר הבא שיצרנו במיוחד עבורכם
 
x

#{title}

#{text}

#{price}