8 טיפים לפרסום אפקטיבי בגוגל אדס
8 טיפים לפרסום אפקטיבי יותר במודעות גוגל (גוגל אדס)
- הפכו את עמוד הנחיתה שלכם לרלוונטי – הרבה מבעלי העסקים והמשווקים אשר מקימים קמפיין עסוקים המון בפילוח, בקריאייטיב בתקציב שלו (שזה חשוב) אך שוכחים ש 50% מהצלחתו טמונה גם בעמוד הנחיתה אליו הוא מוביל. האם עמוד הנחיתה "מדבר" באותה שפה של הקמפיין ומשתמש בביטוי מפתח דומים? האם עמוד הנחיתה בנוי נכון וידידותי לגולש? האם הוא מוזנק בצורה מהירה? האם הוא מוביל את הגולש לפעולה הרצויה מבחינתכם?
- אופטימיזציה למילות מפתח שליליות – חשוב לא פחות מבחירת ביטוי עבורם תרצו להציג את המודעות גם לבחור את הביטויים שבכתיבתם המודעה שלכם לא תופיע. אופטימיזציה נכונה של מילים וביטויים שליליים ימקדו את הקמפיין שלכם, יסננו הקלקות של קהל לא רלוונטי ובגדול ייצרו לכם קמפיין מניב.
- שימוש נכון בהתאמה לביטוי – יש מספר התאמות שאפשר לבחור (רחבה, ביטוי, מדויקת) , מערכת הפרסום של גוגל לאט לעט "דוחפת" להשתמש בהתאמה רחבה כי זה מאפשר לה גמישות שיווקית ובהרבה פעמים זו ההתאמה הנכונה אך יש לה חסרונות גם להביא המון הקלקות (לפחות בהתחלה שעדיין לא כיסיתם את כל הביטויים השליליים) לא מדויקות. ולכן תבחרו בצורה שקולה ואם למשל אתם מעלים קמפיין מבוסס מותג, אז שם המותג שלכם לא צריך להיות בהתאמה רחבה אלא בהתאמה מדויקת או ביטוי .
- התאמות מילות מפתח תוך כדי תנועה – כאשר אתם מקימים קמפיין אתם בוחרים סט של ביטויים ומילות מפתח (וגם סוגי התאמה) אך לא מדובר במשהו חד פעמי, תוך כדי הזמן והנתונים המתקבלים עליכם לסגור ביטויים פחות ממירים, לשנות סוגי התאמה ובגדול "לחיות" את הקמפיין .
- אל תתעצלו במילוי כל השדות במודעות – כיום בקמפיינים מסוג חיפוש, המודעה הינה מודעה רספונסיבית שבא אתם נותנים למערכת כמה כותרות, כמה תיאורים והיא מבצעת "זריקה" רנדומלית של ווריאציות. ככל שלא תתעצלו ותתנו לה יותר אפשרויות כך יהיה לה יותר אפשרויות להגיע לשילוב המנצח.
- השתמשו בכל תוסף אפשרי – יש לכם אפשרות להוסיף "תוספי מודעות" , אלו בעצם יחידות תוכן נוספות שאפשר להוסיף לכל מודעה המציגות עוד מידע כגון: טלפון, מחיר, שירותים נוספים ועוד.. השתמשו בכמה שיותר תוספים רלוונטיים למוצר או השירות שלכם.
- התאמת שיטת תשלום (בידינג) – בחרו את שיטת התשלום הנוחה לכם, אם אתם משווקים מנוסים לרוב תבחרו שיטה ידנית אשר תעניק לכם יותר שליטה על עלות ההקלקה ואז תגדילו את הביד בהתאם לתוצאות "בשטח" , משווקים קצת פחות מנוסים ישתמשו בשיטות בידינג אוטומטיות אשר יעניקו למערכת שליטה באספקט זה.
- בדיקה של תוצאות לפי מכשירים – כחלק מהבדיקה השוטפת של הקמפיין, שווה גם להציץ בדוח הנתונים המפרט לפי מכשיר, תגלו הרבה פעמים הבדלים בתוצאות בין מודעות שעלו בגלישה בנייד לעומת נייחים ותהיה לכם האפשרות למקד תקציב למכשיר מסוים על פני האחר.
זקוקים לסיוע נוסף בהטמעת הטיפים הללו בקמפיינים שלכם או בחשיבה נוספת לשיפור המודעות? יש לנו בדיוק את המוצר שאתם צריכים 👇