6 אסטרטגיות שיווק מומלצות
המהפכה הגיעה. להלן 6 אסטרטגיות מפתח לקידום העסק שלך בשוק הדיגיטלי
מבוא
אנחנו בעיצומה של מהפכה. זה לא מהסוג הפוליטי (עדיין), אלא הדיגיטלי. אנחנו כבר לא מוגבלים לערוצי שיווק מסורתיים כמו מודעות דפוס, פרסומות ברדיו ופרסומות בטלוויזיה. שיווק דיגיטלי פתח הזדמנויות חדשות רבות לחברות להגדיל את נוכחותן באינטרנט ולהגיע ליותר לקוחות מאי פעם. בפוסט הזה, אנחנו הולכים לשתף אתכם בכמה אסטרטגיות מפתח לקידום העסק הקטן שלכם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם - ומדוע הפלטפורמות הללו כל כך חשובות להגדלת העסק שלכם היום!
להיות בכל מקום
אתה צריך להיות בכל מקום. זה נכון, כל מקום שבו אנשים מקיימים אינטראקציה זה עם זה הוא מקום שבו אתה צריך להיות. הלקוחות הפוטנציאליים שלך נמצאים במדיה החברתית, באינטרנט ואפילו באופן אישי כשהם נוהגים בעצמם ברחבי העיר.
אז איך מנצלים את הפלטפורמות השונות הללו? התחל על ידי ביצוע המחקר שלך ותבין היכן קהל היעד שלך מבלה את זמנו באינטרנט. אם זה פייסבוק אז הגדר שם חשבון ותתחיל לפרסם באופן קבוע. אם זה YouTube אז צור כמה סרטונים המציגים את החברה או מגוון המוצרים שלך והוסיפו אותם לפלייליסט (אם הם קצרים) או לסדרות (אם הם ארוכים יותר). אל תשכח גם את לינקדאין; זה יכול לשמש ככלי רשת וגם כפלטפורמת פרסום!
אם אין לך זמן לכל זה אז מיקור חוץ יכול לעזור - עסקים קטנים רבים שוכרים פרילנסרים שיעשו עבורם את כל העבודה במחיר סביר. עם זאת, היזהר כי לא כל העובדים במיקור חוץ הולכים לעקוב אחר ההוראות, אז וודא לפני שמעסיקים מישהו מחוץ לחברה לבצע תיאום ציפיות ויעדים ברורים לגבי מטרת ואופי הפעילות...
היה עקבי
עקביות היא המפתח לבניית אמון. זה בונה אמינות, הכרה ונאמנות. עקביות גם בונה סמכות ואמון. עקביות עם הון העצמי של המותג שלך, נאמנות המותג וחוויית הלקוח יכול גם לעזור לך למשוך לקוחות חדשים וכן לשמר לקוחות קיימים.
חשוב לזכור שעקביות היא לא רק מה שאתה עושה אלא גם מתי אתה עושה את זה. תרצה למצוא דרכים לשמור על עקביות עם טון הדיבור שבו אתה מדבר על עצמך או על השירותים שלך באופן עקבי בכל הערוצים, כולל: שיווק בדוא"ל; פוסטים ברשתות החברתיות; פוסטים בבלוג וכו'...
תהיה יצירתי
כדי להיות יצירתי, תחילה עליך לחשוב כמו הצרכן שלך. אתה צריך להבין איך הם רואים את העולם ואיך הם מקבלים החלטות. כיזם, זה קל לך כי אתה כבר חושב על הדברים האלה כל היום.
לאחר מכן, תסתכל על העסק שלך בזוג עיניים רעננות. כיצד ניתן לשנות או לשפר את אופן הפעולה שלו? איך הדרך שבה לקוחות מתקשרים עם המותג שלך יכולה לגרום להם להרגיש טוב יותר לגבי החוויה שלהם או לעודד אותם לקנות ממך יותר?
אמנים ומעצבים משתמשים ביצירתיות בכל יום ביצירת יצירות אמנות או עיצוב חדשות שפורצות גבולות ומשנות תפיסות - ואין סיבה שיזמים לא יוכלו לעשות את אותו הדבר! אם יש משהו שבולט במיוחד בענף אחר שיכול להתאים גם לתחום שלך (או להיפך), שקלו לאמץ אותו כהשראה ליצירת רעיון מקורי משלכם.
תהיה בן אדם
כדי להצליח בשוק הדיגיטלי, אתה צריך להיות אנושי. אתה צריך להיות אותנטי ואמיתי. אתה צריך להיות עצמך.
היה מותג שאנשים יכולים להתייחס אליו, לסמוך עליו ולדבר איתו - כזה שהם יכולים ליצור איתו אינטראקציה.
תהיה מוכן להקשיב
תקשיב למה שאנשים אומרים עליך.
הקשב למה שאנשים אומרים על המתחרים שלך.
הקשיבו למה שאנשים אומרים על התעשייה שלכם.
הקשיבו למה שאנשים אומרים על הלקוחות שלכם.
הקשב למה שאנשים אומרים על המוצרים שלך.
המהפכה הגיעה. האם אתה מוכן?
המהפכה הדיגיטלית הגיעה, והיא כאן כדי להישאר. המסחר האלקטרוני הוא מגמה הולכת וגוברת במשך שנים, כאשר אנשים רבים מעדיפים כיום לבצע רכישות באינטרנט ולא בחנויות פיזיות. ניתן לראות זאת בעלייתן של ענקיות המסחר האלקטרוני כמו אמזון ואיביי, אך גם בריבוי האפליקציות לנייד שמקלות על המשתמשים להישאר מחוברים בכל מקום.
והמהפכה אינה קשורה רק לטכנולוגיה - היא גם לגבי האופן בו אנו משתמשים בטכנולוגיה! צרכנים התרגלו להיות מסוגלים להזמין משהו בטלפון או בטאבלט שלהם, ואז לאסוף אותו בחנות מאוחר יותר באותו יום או לקבל אותו ישירות לדלת תוך שעות. למעשה, על פי מחקר עדכני של דלויט קנדה (פירמת רואי חשבון מובילה), 83% מהלקוחות מעדיפים קניות באינטרנט מכיוון שהם מרגישים שהם מקבלים עסקאות טובות יותר כשהם קונים דיגיטלית מאשר אם היו נכנסים לחנות פיזית; 64% אומרים שהם מעדיפים קניות מקוונות מכיוון שיש יותר אפשרויות זמינות דרך אתרי מסחר אלקטרוני מאשר מיקומי קמעונאות מסורתיים מציעים להם;
ו-52% אומרים שיש להם סיכוי גבוה יותר לקנות משהו אם יש אפשרות זמינה שבה הקונים יכולים לשלם מיד באמצעות PayPal במקום לחכות עד לאחר ביצוע הרכישה לפני השימוש באמצעי התשלום הפופולרי הזה, שכן פעולה זו עלולה למנוע מהם לראות מוצרים אחרים בקופה."
סיכום
אנחנו בעיצומה של מהפכה דיגיטלית, והגיע הזמן שתכנסו. במאמר זה שיתפנו כמה מהאסטרטגיות החשובות ביותר שיעזרו לכם לנצל את היתרונות של השיווק הדיגיטלי היום. אנו מקווים שמידע זה יעזור לך להחליט כיצד ליישם את האסטרטגיות הללו בצורה הטובה ביותר בעסק שלך כדי שתוכל להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המותג שלך! בהצלחה!
מבוא
אנחנו בעיצומה של מהפכה. זה לא מהסוג הפוליטי (עדיין), אלא הדיגיטלי. אנחנו כבר לא מוגבלים לערוצי שיווק מסורתיים כמו מודעות דפוס, פרסומות ברדיו ופרסומות בטלוויזיה. שיווק דיגיטלי פתח הזדמנויות חדשות רבות לחברות להגדיל את נוכחותן באינטרנט ולהגיע ליותר לקוחות מאי פעם. בפוסט הזה, אנחנו הולכים לשתף אתכם בכמה אסטרטגיות מפתח לקידום העסק הקטן שלכם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם - ומדוע הפלטפורמות הללו כל כך חשובות להגדלת העסק שלכם היום!
להיות בכל מקום
אתה צריך להיות בכל מקום. זה נכון, כל מקום שבו אנשים מקיימים אינטראקציה זה עם זה הוא מקום שבו אתה צריך להיות. הלקוחות הפוטנציאליים שלך נמצאים במדיה החברתית, באינטרנט ואפילו באופן אישי כשהם נוהגים בעצמם ברחבי העיר.
אז איך מנצלים את הפלטפורמות השונות הללו? התחל על ידי ביצוע המחקר שלך ותבין היכן קהל היעד שלך מבלה את זמנו באינטרנט. אם זה פייסבוק אז הגדר שם חשבון ותתחיל לפרסם באופן קבוע. אם זה YouTube אז צור כמה סרטונים המציגים את החברה או מגוון המוצרים שלך והוסיפו אותם לפלייליסט (אם הם קצרים) או לסדרות (אם הם ארוכים יותר). אל תשכח גם את לינקדאין; זה יכול לשמש ככלי רשת וגם כפלטפורמת פרסום!
אם אין לך זמן לכל זה אז מיקור חוץ יכול לעזור - עסקים קטנים רבים שוכרים פרילנסרים שיעשו עבורם את כל העבודה במחיר סביר. עם זאת, היזהר כי לא כל העובדים במיקור חוץ הולכים לעקוב אחר ההוראות, אז וודא לפני שמעסיקים מישהו מחוץ לחברה לבצע תיאום ציפיות ויעדים ברורים לגבי מטרת ואופי הפעילות...
היה עקבי
עקביות היא המפתח לבניית אמון. זה בונה אמינות, הכרה ונאמנות. עקביות גם בונה סמכות ואמון. עקביות עם הון העצמי של המותג שלך, נאמנות המותג וחוויית הלקוח יכול גם לעזור לך למשוך לקוחות חדשים וכן לשמר לקוחות קיימים.
חשוב לזכור שעקביות היא לא רק מה שאתה עושה אלא גם מתי אתה עושה את זה. תרצה למצוא דרכים לשמור על עקביות עם טון הדיבור שבו אתה מדבר על עצמך או על השירותים שלך באופן עקבי בכל הערוצים, כולל: שיווק בדוא"ל; פוסטים ברשתות החברתיות; פוסטים בבלוג וכו'...
תהיה יצירתי
כדי להיות יצירתי, תחילה עליך לחשוב כמו הצרכן שלך. אתה צריך להבין איך הם רואים את העולם ואיך הם מקבלים החלטות. כיזם, זה קל לך כי אתה כבר חושב על הדברים האלה כל היום.
לאחר מכן, תסתכל על העסק שלך בזוג עיניים רעננות. כיצד ניתן לשנות או לשפר את אופן הפעולה שלו? איך הדרך שבה לקוחות מתקשרים עם המותג שלך יכולה לגרום להם להרגיש טוב יותר לגבי החוויה שלהם או לעודד אותם לקנות ממך יותר?
אמנים ומעצבים משתמשים ביצירתיות בכל יום ביצירת יצירות אמנות או עיצוב חדשות שפורצות גבולות ומשנות תפיסות - ואין סיבה שיזמים לא יוכלו לעשות את אותו הדבר! אם יש משהו שבולט במיוחד בענף אחר שיכול להתאים גם לתחום שלך (או להיפך), שקלו לאמץ אותו כהשראה ליצירת רעיון מקורי משלכם.
תהיה בן אדם
כדי להצליח בשוק הדיגיטלי, אתה צריך להיות אנושי. אתה צריך להיות אותנטי ואמיתי. אתה צריך להיות עצמך.
היה מותג שאנשים יכולים להתייחס אליו, לסמוך עליו ולדבר איתו - כזה שהם יכולים ליצור איתו אינטראקציה.
תהיה מוכן להקשיב
תקשיב למה שאנשים אומרים עליך.
הקשב למה שאנשים אומרים על המתחרים שלך.
הקשיבו למה שאנשים אומרים על התעשייה שלכם.
הקשיבו למה שאנשים אומרים על הלקוחות שלכם.
הקשב למה שאנשים אומרים על המוצרים שלך.
המהפכה הגיעה. האם אתה מוכן?
המהפכה הדיגיטלית הגיעה, והיא כאן כדי להישאר. המסחר האלקטרוני הוא מגמה הולכת וגוברת במשך שנים, כאשר אנשים רבים מעדיפים כיום לבצע רכישות באינטרנט ולא בחנויות פיזיות. ניתן לראות זאת בעלייתן של ענקיות המסחר האלקטרוני כמו אמזון ואיביי, אך גם בריבוי האפליקציות לנייד שמקלות על המשתמשים להישאר מחוברים בכל מקום.
והמהפכה אינה קשורה רק לטכנולוגיה - היא גם לגבי האופן בו אנו משתמשים בטכנולוגיה! צרכנים התרגלו להיות מסוגלים להזמין משהו בטלפון או בטאבלט שלהם, ואז לאסוף אותו בחנות מאוחר יותר באותו יום או לקבל אותו ישירות לדלת תוך שעות. למעשה, על פי מחקר עדכני של דלויט קנדה (פירמת רואי חשבון מובילה), 83% מהלקוחות מעדיפים קניות באינטרנט מכיוון שהם מרגישים שהם מקבלים עסקאות טובות יותר כשהם קונים דיגיטלית מאשר אם היו נכנסים לחנות פיזית; 64% אומרים שהם מעדיפים קניות מקוונות מכיוון שיש יותר אפשרויות זמינות דרך אתרי מסחר אלקטרוני מאשר מיקומי קמעונאות מסורתיים מציעים להם;
ו-52% אומרים שיש להם סיכוי גבוה יותר לקנות משהו אם יש אפשרות זמינה שבה הקונים יכולים לשלם מיד באמצעות PayPal במקום לחכות עד לאחר ביצוע הרכישה לפני השימוש באמצעי התשלום הפופולרי הזה, שכן פעולה זו עלולה למנוע מהם לראות מוצרים אחרים בקופה."
סיכום
אנחנו בעיצומה של מהפכה דיגיטלית, והגיע הזמן שתכנסו. במאמר זה שיתפנו כמה מהאסטרטגיות החשובות ביותר שיעזרו לכם לנצל את היתרונות של השיווק הדיגיטלי היום. אנו מקווים שמידע זה יעזור לך להחליט כיצד ליישם את האסטרטגיות הללו בצורה הטובה ביותר בעסק שלך כדי שתוכל להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המותג שלך! בהצלחה!
המאמר גרם לכם לחשוב? צריכים סיוע נוסף נקודתי לגבי העסק שלכם ואיך אפשר ליישם את הרעיונות המובאים כאן לכדי תוכנית עבודה שוטפת? יש לנו בדיוק את המוצרים שיכולים לסייע