5 כלים שצריכים להיות לעסקים קטנים לשווק את העסק באינטרנט


ניהול מדיה חברתית

כלים לניהול מדיה חברתית הם חובה לכל עסק. המדיה החברתית שלך היא חיבור ישיר ללקוחות שלך, ולכן חשוב לשמור אותה מעודכנת ומרתקת. ניהול המדיה החברתית שלך יכול להיות גוזל זמן וקשה, אבל עם שני הכלים האלה אתה יכול לעשות הכל ממקום אחד:

Buffer - כלי פשוט לתזמון פוסטים לטוויטר, פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם. זה עובד גם כהרחבה ב-Chrome - בזמן שאתה גולש באינטרנט, אם אתה רואה משהו מעניין או ששווה לשתף אתה יכול לתזמן אותו מיד.

Sprout Social - כלי זה מושלם אם אתה צריך יותר מסתם תזמון פוסטים. אתה יכול לפרסם תוכן בכל הפלטפורמות שלך תוך השגת תובנה נהדרת על הקהל שלך עם ניתוח בזמן אמת. בנוסף תמיכת הלקוחות שלו היא מהשורה הראשונה!

ניהול פרוייקט

תוכנה לניהול פרויקטים

זה יכול לעזור לך לעקוב אחר משימות, לוחות זמנים ותאריכים. ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות, לכן חשוב לעשות את המחקר שלך לפני שאתה בוחר אחת (ולהיזהר לא להוציא הרבה כסף על משהו שהוא מורכב מדי עבור הצוות שלך).

אפשרויות פופולריות: טרלו, אסאנה, פרויקטי עבודת צוות

תוכנת CRM

מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) היא תוכנה שעוזרת לך לנהל את כל נתוני הלקוחות שלך במקום אחד. כמה דוגמאות למערכות CRM הן Salesforce, Zoho ו- Hubspot.

היתרונות של שימוש במערכת CRM כוללים:

שמירה על כל נתוני הלקוחות שלך במקום אחד.

הבנה טובה יותר של הצרכים של הלקוחות כדי שתוכל להתאים אישית את החוויה שלהם.

היכולת לעקוב מהיכן מגיעים לידים ומה קורה כאשר לידים הופכים ללקוחות.

תובנה ברורה יותר לגבי הזדמנויות הכנסה ואזורי צמיחה פוטנציאליים.

ה-CRM שלך צריך להחזיק מידע כמו מידע ליצירת קשר, הערות על שיחות עם לקוחות, מעורבות עם העסק שלך כמו פתיחת מיילים או ביקור בדפי מדיה חברתית, וסטטוס כל לקוח במחזור המכירות (לידים לעומת לקוחות קיימים). תרצה לבחור תוכנת CRM שקל להשתמש בה וגם לך וגם לעובדים שלך - כדי לוודא שהיא לא תינטש או לא תהיה בשימוש עקב ממשק משתמש לקוי או זרימת עבודה מבלבלת.

תוכנה לשיווק בדוא"ל

אחרי שהגדרתם את האתר והפרופילים של המדיה החברתית, הגיע הזמן להתחיל לחשוב איך אתם הולכים להגיע לקהל שלכם. אנחנו חיים בעולם עמוס, ודעתם של אנשים יכולה להיות מוסחת בקלות, אז חשוב לשמור על עצמך בראש. דוא"ל הוא דרך מצוינת לעשות זאת מכיוון שאתה יכול לשלוח מידע ישירות למישהו, שסביר שיקרא אותו בזמן שלו. למעשה, שיעור הקליקים (CTR) של האימייל גבוה פי שלושה משיעור הקליקים של המדיה החברתית!

תוכנת שיווק בדוא"ל תעזור לך לארגן את המנויים שלך ברשימות לקמפיינים ממוקדים כך שהאנשים הנכונים יקבלו את המסרים הרלוונטיים ביותר עבורם. התוכנה גם תיתן לך מדדים על איזה תוכן מהדהד עם מי כדי שתוכל להתאים את המיילים שלך קדימה. כמה כלים נהדרים לאוטומציה של שיווק בדוא"ל כוללים MailChimp, Constant Contact ו- HubSpot.

מערכת ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכן (CMS) היא כלי המאפשר לך ליצור אתר אינטרנט, בלוג או אפליקציה. פלטפורמות CMS כמו WordPress, Drupal וג'ומלה הן אפשרויות פופולריות עבור עסקים המחפשים פתרון קל לשימוש לבניית אתר. פלטפורמות אלו אינן דורשות כישורי קידוד ומספקות תבניות ונושאים שבהם תוכלו להשתמש כדי לעצב את האתר שלכם.

כמו כלים אחרים ברשימה זו, קיימות גרסאות חינמיות ובתשלום של מערכות ניהול תוכן זמינות. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות מבחינת קלות השימוש, התכונות המוצעות, התמיכה הניתנת אם נתקלת בבעיות ועלות.

כלים אלו יעזרו לך לשווק את העסק שלך באינטרנט בצורה יעילה יותר

כלים אלו יעזרו לך לשווק את העסק שלך באינטרנט בצורה יעילה יותר.

הנה כמה כלים נוספים שתוכל להשתמש בהם כדי לקדם את העסק שלך באינטרנט:

גוגל ניתוח נתונים

גוגל אדוורדס

בונה אתרי אינטרנט
אנו יודעים כמה זה יכול להיות מבלבל לבעל עסק קטן להבין אילו תוכנות הוא זקוק להן, איך עושים בהן שימוש שוטף ואיך את כל זה להטמיע בעסק בכדי לשפר את ההתנהלות שלו.
בשביל זה אנו מציעים לכם מוצר ייחודי שהוא ייעוץ מקצועי שעתי - תקבלו לייוי נקודתי לשאלות שלכם מאיש מקצוע מיומן
x

#{title}

#{text}

#{price}