5 דרכים בהן תוכל להשתמש במודעות פייסבוק
כדי לקדם את העסק שלך עוד היוםמבוא
פייסבוק הוא אחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריים ביותר שקיימים כיום. אבל האם ידעת שזו גם אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לקידום העסק שלך? אם אתה רוצה להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים, אין מקום טוב יותר לשווק מפייסבוק — וכעת, כשמפרסמים יכולים למקד את המודעות שלהם לפי מין, קבוצת גיל ותחומי עניין, הקהל שלך יהיה אפילו יותר ספציפי. עדיין לא השתכנעתם? הנה חמש דרכים שבהן מודעות פייסבוק יכולות לעזור לעסק שלך:
לפייסבוק יש 1.4 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום, מה שאומר שיש מאגר עצום של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך.
מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת לקדם את המוצרים או השירותים שלך ולקבל לידים חדשים לעסק שלך.
במאמר זה נראה לכם כיצד להשתמש במודעות פייסבוק ביעילות: כיצד להגדיר קמפיין מודעות, ליצור את המודעות עצמן ולעקוב אחר הצלחתן כך שיהיה לכם קל יותר להבין מה עובד הכי טוב.
השתמש במודעות מיקוד מחדש כדי להמיר לידים ללקוחות משלמים
אז איך אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להמיר לידים ללקוחות משלמים?
מודעות מיקוד מחדש הן אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. מודעות אלו מאפשרות לך למקד לאנשים שביקרו באתר שלך, או קיימו אינטראקציה עם המותג שלך בפייסבוק. לדוגמה, אם מישהו מבקר בדף באתר שלך ואז גולל את הדף למטה ולא קונה כלום, אבל מאוחר יותר מחליט שהוא רוצה את מה שאתה מוכר, הוא יראה ממך מודעה כשהוא יחזור לפייסבוק. מודעות המיקוד מחדש יעזרו להזכיר להם שהם רצו משהו קודם - ואולי אפילו יפתו אותם לקנות אותו עכשיו!
מיקוד מחדש הוא גם יעיל מאוד מכיוון שברגע שמישהו רואה מודעה פעם אחת (או מספר פעמים), יהיה לו קשה יותר להתעלם ממנה בעתיד - במיוחד אם יש סיכוי שזה יכול להוביל למשהו טוב (כמו לקבל כמה דברים בחינם).
השתמש במודעות פייסבוק כדי להגדיל את התנועה לאתר שלך
אם אתה כבר מכיר מודעות פייסבוק, זו דרך מצוינת להשתמש בהן. כדי להגדיל את התנועה לאתר, אתה יכול ליצור מסע פרסום שמוביל אנשים ישירות לאתר שלך.
בעת יצירת המודעה, הקפד להתמקד בהצעה או בערך שאתה מספק בנוסף לכתובת האתר שלך. במילים אחרות, אל תגיד סתם "לחץ כאן למידע נוסף"; תן להם משהו בעל עניין או ערך תחילה כדי שהם באמת ילחצו!
לאחר שהקליק שלהם עוקב ונרשם כהתרשמות ב-Facebook Ad Manager (הכלי המשמש לניהול מודעות), הוא יישלח דרך גוגל אנליטיקס, שם תוכל לראות כמה זמן מבקרים נשארו בדף וכמה פעמים הם לחצו מסביב. לפני שאתה עוזב. זה גם כאשר אנו שולחים קודי מעקב באמצעות רצפי מעקב בדוא"ל כדי שנדע אם מישהו הגיע ממסע הפרסום שלנו בפייסבוק לעומת מקור אחר כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
צור קהל דומה לתוצאות דומות
קהל דומה הוא דרך מצוינת למקד לקהל שלך. קהלים דומים מאפשרים לך למקד לאנשים הדומים ללקוחות הקיימים שלך. אתה יכול להשתמש בשיטה זו כדי להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל הכנסות ולשפר את האפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בפייסבוק.
על מנת שתהליך יצירת קהל דומה לתוצאות דומות יעבוד בצורה נכונה, אתה צריך לפחות 1,000 אנשים ברשימת הלקוחות או בחשבון שלך. זה יבטיח שיש מספיק מידע עליהם כדי שפייסבוק תוכל לזהות במדויק אנשים בעלי תחומי עניין, דמוגרפיה והתנהגויות דומים לאלו שכבר נמצאים במסד הנתונים שלך.
מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשפר את קשרי הלקוחות
הדבר הראשון שיש לזכור הוא שמודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשפר את קשרי הלקוחות.
הדבר השני שצריך להבין הוא שניתן להשתמש בהם גם לשירות לקוחות.
במילים אחרות, אם יש דרך כלשהי עבור בעל עסק לענות על שאלות הלקוחות שלו או לפתור את הבעיות שלהם במהירות ובקלות, זה באמצעות מודעות פייסבוק.
שיפור פרסום על ידי ביצוע מהלך AB TESTING
הדרך הטובה ביותר להשתמש במודעות פייסבוק היא לבדוק ולשנות את מסעות הפרסום שלך. כשאתה יוצר מודעות, וודא שאתה יוצר כמה מודעות שונות - אתה הולך להיות מופתע כמה שונות יכולה להיות בין מה שעובד ומה לא. כדאי גם להתנסות עם סוגי התמונות השונים הזמינים, כמו גם עם רכיבי הטקסט והווידאו במודעות שלך.
בפייסבוק זה מאוד פשוט לשכפל מודעות או קהלי מטרה ואז לשנות פרמטר אחד בכל פעם ואז לבחון האם היה שיפור. אל תתעצלו ובדקו סוגי מסרים, בדקו פילוחי קהל שונים עד שתגיעו לשילוב שמייצר עבורכם את התוצאות הכי מניבות.
סיכום
יש יותר מ-1.4 מיליארד משתמשים פעילים בפייסבוק מדי יום, וזה רק קצה הקרחון כשזה מגיע לכמה אנשים משתמשים במדיה החברתית. הגודל העצום של הקהל הזה הופך את פייסבוק לכלי שיווקי חזק להפליא - וכזה שבהחלט כדאי להשתמש.
מודעות פייסבוק מאפשרות לך להגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאליים בבת אחת על ידי מיקוד למשתמשים על סמך מיקומם, תחומי העניין שלהם ועוד באמצעות סדרה של מודעות מותאמות במיוחד המופיעות בניוזפידים שלהם. מודעות אלו יכולות גם לעזור לבנות את המותג שלך או להגדיל את המכירות על ידי מתן תוכן מרתק לעוקבים שלך (כמו סרטונים מועילים), או אפילו לתמרץ אותם עם הנחות על מוצרים או שירותים כשהם מקיימים אינטראקציה עם המותג שלך באינטרנט (כגון אהבת הדף שלך).
מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת להגיע לשוק היעד שלך ולהמיר לידים למכירות. אבל זה יכול לקחת קצת ניסוי וטעייה כדי לעשות את זה נכון. אתה יכול לבדוק סוגים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד, עותקים ותמונות עד שתמצא משהו שמתאים לעסק שלך. פייסבוק ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתיות החזקות בעולם אז אל תפחדו להתנסות בשיטות שונות!
פייסבוק הוא אחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריים ביותר שקיימים כיום. אבל האם ידעת שזו גם אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לקידום העסק שלך? אם אתה רוצה להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים, אין מקום טוב יותר לשווק מפייסבוק — וכעת, כשמפרסמים יכולים למקד את המודעות שלהם לפי מין, קבוצת גיל ותחומי עניין, הקהל שלך יהיה אפילו יותר ספציפי. עדיין לא השתכנעתם? הנה חמש דרכים שבהן מודעות פייסבוק יכולות לעזור לעסק שלך:
לפייסבוק יש 1.4 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום, מה שאומר שיש מאגר עצום של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך.
מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת לקדם את המוצרים או השירותים שלך ולקבל לידים חדשים לעסק שלך.
במאמר זה נראה לכם כיצד להשתמש במודעות פייסבוק ביעילות: כיצד להגדיר קמפיין מודעות, ליצור את המודעות עצמן ולעקוב אחר הצלחתן כך שיהיה לכם קל יותר להבין מה עובד הכי טוב.
השתמש במודעות מיקוד מחדש כדי להמיר לידים ללקוחות משלמים
אז איך אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להמיר לידים ללקוחות משלמים?
מודעות מיקוד מחדש הן אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. מודעות אלו מאפשרות לך למקד לאנשים שביקרו באתר שלך, או קיימו אינטראקציה עם המותג שלך בפייסבוק. לדוגמה, אם מישהו מבקר בדף באתר שלך ואז גולל את הדף למטה ולא קונה כלום, אבל מאוחר יותר מחליט שהוא רוצה את מה שאתה מוכר, הוא יראה ממך מודעה כשהוא יחזור לפייסבוק. מודעות המיקוד מחדש יעזרו להזכיר להם שהם רצו משהו קודם - ואולי אפילו יפתו אותם לקנות אותו עכשיו!
מיקוד מחדש הוא גם יעיל מאוד מכיוון שברגע שמישהו רואה מודעה פעם אחת (או מספר פעמים), יהיה לו קשה יותר להתעלם ממנה בעתיד - במיוחד אם יש סיכוי שזה יכול להוביל למשהו טוב (כמו לקבל כמה דברים בחינם).
השתמש במודעות פייסבוק כדי להגדיל את התנועה לאתר שלך
אם אתה כבר מכיר מודעות פייסבוק, זו דרך מצוינת להשתמש בהן. כדי להגדיל את התנועה לאתר, אתה יכול ליצור מסע פרסום שמוביל אנשים ישירות לאתר שלך.
בעת יצירת המודעה, הקפד להתמקד בהצעה או בערך שאתה מספק בנוסף לכתובת האתר שלך. במילים אחרות, אל תגיד סתם "לחץ כאן למידע נוסף"; תן להם משהו בעל עניין או ערך תחילה כדי שהם באמת ילחצו!
לאחר שהקליק שלהם עוקב ונרשם כהתרשמות ב-Facebook Ad Manager (הכלי המשמש לניהול מודעות), הוא יישלח דרך גוגל אנליטיקס, שם תוכל לראות כמה זמן מבקרים נשארו בדף וכמה פעמים הם לחצו מסביב. לפני שאתה עוזב. זה גם כאשר אנו שולחים קודי מעקב באמצעות רצפי מעקב בדוא"ל כדי שנדע אם מישהו הגיע ממסע הפרסום שלנו בפייסבוק לעומת מקור אחר כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
צור קהל דומה לתוצאות דומות
קהל דומה הוא דרך מצוינת למקד לקהל שלך. קהלים דומים מאפשרים לך למקד לאנשים הדומים ללקוחות הקיימים שלך. אתה יכול להשתמש בשיטה זו כדי להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל הכנסות ולשפר את האפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בפייסבוק.
על מנת שתהליך יצירת קהל דומה לתוצאות דומות יעבוד בצורה נכונה, אתה צריך לפחות 1,000 אנשים ברשימת הלקוחות או בחשבון שלך. זה יבטיח שיש מספיק מידע עליהם כדי שפייסבוק תוכל לזהות במדויק אנשים בעלי תחומי עניין, דמוגרפיה והתנהגויות דומים לאלו שכבר נמצאים במסד הנתונים שלך.
מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשפר את קשרי הלקוחות
הדבר הראשון שיש לזכור הוא שמודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשפר את קשרי הלקוחות.
הדבר השני שצריך להבין הוא שניתן להשתמש בהם גם לשירות לקוחות.
במילים אחרות, אם יש דרך כלשהי עבור בעל עסק לענות על שאלות הלקוחות שלו או לפתור את הבעיות שלהם במהירות ובקלות, זה באמצעות מודעות פייסבוק.
שיפור פרסום על ידי ביצוע מהלך AB TESTING
הדרך הטובה ביותר להשתמש במודעות פייסבוק היא לבדוק ולשנות את מסעות הפרסום שלך. כשאתה יוצר מודעות, וודא שאתה יוצר כמה מודעות שונות - אתה הולך להיות מופתע כמה שונות יכולה להיות בין מה שעובד ומה לא. כדאי גם להתנסות עם סוגי התמונות השונים הזמינים, כמו גם עם רכיבי הטקסט והווידאו במודעות שלך.
בפייסבוק זה מאוד פשוט לשכפל מודעות או קהלי מטרה ואז לשנות פרמטר אחד בכל פעם ואז לבחון האם היה שיפור. אל תתעצלו ובדקו סוגי מסרים, בדקו פילוחי קהל שונים עד שתגיעו לשילוב שמייצר עבורכם את התוצאות הכי מניבות.
סיכום
יש יותר מ-1.4 מיליארד משתמשים פעילים בפייסבוק מדי יום, וזה רק קצה הקרחון כשזה מגיע לכמה אנשים משתמשים במדיה החברתית. הגודל העצום של הקהל הזה הופך את פייסבוק לכלי שיווקי חזק להפליא - וכזה שבהחלט כדאי להשתמש.
מודעות פייסבוק מאפשרות לך להגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאליים בבת אחת על ידי מיקוד למשתמשים על סמך מיקומם, תחומי העניין שלהם ועוד באמצעות סדרה של מודעות מותאמות במיוחד המופיעות בניוזפידים שלהם. מודעות אלו יכולות גם לעזור לבנות את המותג שלך או להגדיל את המכירות על ידי מתן תוכן מרתק לעוקבים שלך (כמו סרטונים מועילים), או אפילו לתמרץ אותם עם הנחות על מוצרים או שירותים כשהם מקיימים אינטראקציה עם המותג שלך באינטרנט (כגון אהבת הדף שלך).
מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת להגיע לשוק היעד שלך ולהמיר לידים למכירות. אבל זה יכול לקחת קצת ניסוי וטעייה כדי לעשות את זה נכון. אתה יכול לבדוק סוגים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד, עותקים ותמונות עד שתמצא משהו שמתאים לעסק שלך. פייסבוק ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתיות החזקות בעולם אז אל תפחדו להתנסות בשיטות שונות!
תרצו להבין קצת יותר טוב לגבי פרסום בפייסבוק? יש לכם כבר פרסום קיים וצריכים איש מקצוע נוסף שיסתכל ויתן את דעתו מה ניתן לשפר? יש לנו בדיוק מה שאתם צריכים