4 הטעויות המובילות בשיווק באינטרנט


מבוא

אם אתה קורא את זה, יש סיכוי טוב שאתה יודע מה זה שיווק באינטרנט ולמה זה חשוב. אבל גם אם אתה יודע את כל זה, אולי אתה לא מנצל את הפוטנציאל שלו במלואו. זה בגלל שכולנו עושים טעויות כשמנסים דברים חדשים. ולמרות שזה בסדר, זה יכול להיות גם יקר אם לא נלמד מטעויות העבר שלנו ונסתגל בהתאם. המפתח הוא ללמוד מהטעויות האלה כדי שנוכל להימנע מהן בעתיד!

1. אל תניח שהחברים והמשפחה הקרובים שלך יקנו ממך

מפתה לחשוב שהאנשים שאתה מכיר הם קהל היעד שלך. אחרי הכל, קל להגיע אליהם והם כבר אוהבים אותך! אבל העניין הוא שגם אם מישהו אוהב אותך (ואת החברים שלו), זה לא אומר שהוא ירצה לקנות ממך.

כיום, יש כל כך הרבה אפשרויות לאנשים שמחפשים דברים באינטרנט - וקשה לכל בעל עסק להשיג יתרון על פני מתחרים בשוק הזה. אז במקום להתמקד במה שהחברים שלך יקנו ממך, התרכז במה שקהל היעד האמיתי שלך יתעניין במקום.

2. בלי לדעת מי קהל היעד שלך

אל תבזבז זמן וכסף בניסיון למקד לקהל הלא נכון. לדעת מי קהל היעד שלך, מה הוא רוצה ואיך להגיע אליו חיוני להצלחה עם כל עסק מקוון. אל תנסו למכור אופניים לאנשים שלא רוכבים על אופניים. אל תנסה למשוך לקוחות באזורים כפריים כשאתה גר בעיר. אתה מבין את התמונה.

3. התעלמות מתוצאות המאמצים שלך

אם אתה רוצה להגדיל את העסק שלך, חשוב שתמדוד את תוצאות המאמצים שלך. אם טקטיקה לא עובדת או לא עובדת כמו שחשבת שהיא תעשה, אז שנה אותה.

זה יכול להיות מפתה להישאר עם טקטיקה שאולי לא עובדת כי אין פתרון מהיר או פתרון קל להצלחה באינטרנט. אבל סוג זה של חשיבה יכול בסופו של דבר לפגוע בעסק שלך בטווח הארוך.

אם משהו לא מביא תוצאות לעסק שלך, הפסק לעשות זאת מיד ועבור למשהו אחר. אל תתנו לפחד להפריע לכם!

4. לא יודע איך להשתמש במידע שאתה מקבל

חשוב לדעת כיצד להשתמש במידע שאתה מקבל.

השימוש בנתונים יכול לעזור לך לשפר את השיווק, המוצר או השירות שלך, או אפילו שירות לקוחות.

נניח שאחת המטרות של החברה שלך היא שאנשים בשכבת גיל מסוימת שחיים באזורים עירוניים ובעלי עניין בשיווק דיגיטלי ירכשו את המוצר שלך בהקדם האפשרי לאחר שהם מבקרים באתר שלך. אם אתה יודע כמה אנשים מהקבוצה הזו ביקרו באתר שלך בחודש שעבר ומה הם עשו שם (כלומר, האם הם הוסיפו אותו לעגלת הקניות שלהם אבל עזבו בלי לקנות), אז אתה יכול להתמקד בשיפור דברים כמו עיצוב הבית דף כך שמבקרים אלה ישקיעו בו יותר זמן לפני שהם עוזבים.

לסיכום 
המפתח הוא להיות מושכל ומסתגל.
כשזה מגיע לשיווק באינטרנט ומדיה חברתית, המפתח הוא להיות מושכל ובעלי יכולת הסתגלות. הדרך הטובה ביותר להימנע מטעויות היא על ידי נכונות ללמוד. אם אתה לא יודע משהו, אל תרגיש רע עם לשאול שאלות או לקבל עזרה ממישהו שכן יודע מה הוא עושה! כך תלמדו יותר ממה שהייתם לומדים אילו רק תנסו לאנף אותו בעצמכם.

להיות מעודכן פירושו להתעדכן במגמות ובמידע בתעשייה, כך שכאשר מתעוררות הזדמנויות חדשות ודברים משתנים בשוק שלך, תוכל להסתגל בהתאם. לדעת מה קורה גם ייתן לך מושג טוב יותר על אילו סוגי אסטרטגיות עובדים טוב עבור אנשים אחרים באותו תחום כמוך - אז שים לב גם לאלו (ייתכן שאין להם אפילו שום קשר ישיר).
 
רוצה לצמצם את הטעויות בשיווק הדיגיטלי של העסק שלך? יש לנו בדיוק את המוצרים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון
x

#{title}

#{text}

#{price}