10 אפליקציות חובה

לכל בעל עסק אשר משווק במרחב הדיגיטלי
האם העסק שלך מוכן לעולם הדיגיטלי? 10 האפליקציות המובילות לשיווק ישיר דיגיטלי: בלוג על אפליקציות מובילות שחברות יכולות להשתמש בהן.

מבוא

בעידן הנוכחי, שיווק דיגיטלי הוא חובה. אתה לא יכול להרשות לעצמך להישאר מאחור ולא להשתמש באותם כלים שבהם משתמשים המתחרים שלך. ישנן מספר אפליקציות שיכולות לעזור לך בכל דבר, החל מ-SEO ו-PPC ועד לניהול מדיה חברתית. הנה רק 10 מהם:

1. קונסולת החיפוש של גוגל

קבל הבנה טובה של ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש.

Google Search Console הוא כלי חינמי מגוגל המאפשר לך לעקוב אחר ביצועי החיפוש של האתר שלך ולקבל תובנות כיצד לשפר אותו. תוכל לראות כמה פעמים האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, יחד עם שיעור הקליקים, המיקום, ההופעות והמיקום הממוצע.

2. אופטימיזציה

Optimizely היא פלטפורמת בדיקות A/B והתאמה אישית מבוססת אינטרנט המאפשרת לך לבדוק את דפי האתר שלך ולבצע בהם שינויים. הפלטפורמה מציעה גם תכונות התאמה אישית, המאפשרות לך ליצור קבוצות שונות של משתמשים, ואז להראות להם תוכן שונה על סמך תחומי העניין או ההתנהגות שלהם.

אתה יכול ליצור ניסויים שבהם קבוצה אחת רואה וריאציה אחת של דף בעוד שקבוצה אחרת רואה וריאציה אחרת של אותו דף. לדוגמה, נניח שאתה בודק תמחור בדף הנחיתה של המוצר שלך: אתה יכול לבדוק הצגת מחיר של $1 לעומת $2 לעומת נקודת מחיר נמוכה עוד יותר ($0). Optimizely תנתח איזו וריאציה מניבה המרות טובות יותר בהתאם לנפח התנועה, משך הביקור וגורמים אחרים כמו זה, כך שיש לך יותר נתונים לגבי מה שהכי מתאים לעסק שלך.

3. Bing Webmaster Tools

Bing Webmaster Tools הוא כלי חינמי שעוזר לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך ולשפר את נראות החיפוש שלך. הוא מספק לך תובנות לגבי ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש, כיצד משתמשים מבצעים אינטראקציה עם האתר שלך ועוד.

4. גוגל אנליטיקס

Google Analytics הוא כלי חינמי שבו אתה יכול להשתמש כדי לעקוב אחר התנועה באתר שלך. אתה יכול להשתמש בנתונים האלה כדי להבין ולשפר את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך. זה יעזור לך לזהות את הקהל שלך, לייעל תוכן לתוצאות טובות יותר ואפילו לתת כיוון לגבי סוג המוצרים שהם הכי מעוניינים לקנות.

Google Analytics היא אפשרות מצוינת אם אתה רוצה לעקוב אחר הצלחת מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך אבל אין לך את התקציב עבור חבילות תוכנה בתשלום כמו HubSpot או Marketo.

5. יוסט

Yoast הוא תוסף חינמי לוורדפרס שעוזר לך לבצע אופטימיזציה של התוכן שלך. הכלי עוזר לך לכתוב תוכן טוב יותר, תוכן ידידותי לקידום אתרים והכי חשוב, תוכן שאנשים רוצים לקרוא.

אם יש לך אתר ואתה משתמש בוורדפרס כ-CMS (מערכת ניהול תוכן) אז זו אפליקציה שבהחלט כדאי להשתמש.

6. SERPs

SERPs, או Search Engine Results Pages, הוא כלי המאפשר לך לראות את דירוג האתר שלך בגוגל. אתה גם יכול לראות אילו מילות מפתח מביאות לך תנועה ולאילו מילות מפתח המתחרים שלך מדורגים. אפליקציה זו מועילה להבנת איך אנשים מוצאים את האתר שלך והיכן הם נוחתים ברגע שהם מגיעים לשם. אם למתחרה יש דירוג גבוה, ייתכן שהגיע הזמן להציע הצעות מחיר על מילות המפתח שלו!

7. SEMrush

SEMrush הוא כלי נהדר לניתוח מילות המפתח ומיקומי ה-SERP של המתחרים שלך. תוכל גם להשתמש בכלי זה כדי למצוא מילות מפתח חדשות שאולי לא שקלת למקד אליהן קודם לכן.

8. Crawlmonster

Crawlmonster הוא סורק אתרים שניתן להשתמש בו כדי לבדוק קישורים שבורים, תוכן כפול ובניית קישורים פנימית. זה יכול לשמש גם כדי לגלות אם האתר שלך ידידותי לניידים.

9. סריקת עומק

DeepCrawl הוא סורק אינטרנט שיכול לסרוק את האתר שלך, למצוא קישורים לדפים אחרים ולנתח את הקישורים שהוא מוצא.

אתה יכול להגדיר את DeepCrawl כך שיפעל לפי לוח זמנים או ידני בכל עת. עדיף להפעיל את האפליקציה הזו באופן קבוע כדי שתוכל לראות כיצד האתר שלך השתנה מאז הפעם האחרונה שבה השתמשת בו.

DeepCrawl מייצר דוחות בכל עמוד באתר שלך ונותן לך מידע על קישורים שבורים, תוכן כפול, קישור פנימי ועוד הרבה יותר!

10. צפרדע צורחת

Screaming Frog

אם אתה רוצה לגלות אילו שגיאות יש באתר האינטרנט שלך וכיצד לתקן אותן, Screaming Frog הוא כלי מצוין. זהו יישום שולחן עבודה שסורק את האתר שלך ומפיק דוח של קישורים שבורים, הפניות מחדש ובעיות SEO אחרות. זה גם עושה עבודה מצוינת במציאת בעיות תוכן כפול (כמו כאשר לשני דפים יש את אותו תג כותרת או מטא תיאור) כך שתוכל לוודא שכל המידע באתר שלך הוא ייחודי.


סיכום

קל להיות המום מכל האפליקציות והכלים השונים שקיימים, אז אנו מקווים שהרשימה הזו עזרה לך לצמצם את האפשרויות שלך. הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שזה לא משנה באיזה כלי אתה משתמש - מה שהכי חשוב הוא שתמצא אחד שמתאים לצרכי העסק שלך! ואם אתה עדיין מרגיש שאין מספיק אפשרויות לשיווק דיגיטלי, אל תדאג: דיברנו רק על עשר מהן כאן היום. יש עוד הרבה מאיפה אלה הגיעו (וחדשים צצים כל הזמן!). אז הקדישו זמן לבחון מה יש לכל אחד להציע לפני שתחליטו מה הכי מתאים לחברה שלכם.
זקוקים לייעוץ אישי ופרטני לגבי העסק שלכם? להבין אילו אפליקציות יכולות לסייע לשיפור השיווק היומיומי? יש לנו בדיוק את הסיוע שאתם צריכים
x

#{title}

#{text}

#{price}