טרנדים שיווקיים לשנת 2023

מגמות שכבר כאן או כאלה שיהיו משמעותיות בשנה הקרובה
 
מבוא

עולם השיווק הדיגיטלי משתנה תמיד, וחשוב להתעדכן בטרנדים האחרונים. פוסט זה ידריך אותך בכמה מהנושאים הרלוונטיים ביותר בשיווק דיגיטלי ויתן לך מושג על אילו סוגי דברים לחשוב עליהם כשאתה מתכנן לשנת 2023.

הודעות חברתיות

אפליקציות למסרים מיידיים קיימים כבר תקופה אך הם צוברים יותר ויותר תנופה ככלי שיווקי ממדרגה ראשונה (מסנג'ר, ווטסאפ וכדומה..)

נאמנות לקוחות: זו יכולה להיות דרך מצוינת לבנות נאמנות לקוחות, מכיוון שאתה יכול ליצור איתם אינטראקציה בזמן אמת ולקבל משוב שלהם על איך הדברים מתנהלים או על מה שהם רוצים לראות יותר ממנו.

מכירות: זה לא רק עוזר לך להשיג יותר מכירות, אלא זה גם נותן לך הזדמנות ל-upsells ומכירה צולבת גם כן.

האינטרנט של הדברים (IoT)

דמיינו עולם שבו כל דבר בבית, במשרד ובחיים שלכם מחובר לאינטרנט. מברשת השיניים שלך יכולה להגיד לך מתי הגיע הזמן לראש חדש, המכונית שלך יכולה להגיד לך מתי הגיע הזמן להחלפת שמן, והמקרר שלך יכול ליידע אותך על כל בעיה של קלקול מזון לפני שהם הופכים לבעיה. זה העולם שאליו IoT רוצה להביא אותנו - וזה קורה ממש עכשיו!

היתרונות של IoT עבור משווקים כוללים:

הגברת מעורבות הלקוחות באמצעות חוויות מותאמות אישית והמלצות טובות יותר על מוצרים המבוססות על נתוני משתמשים

חווית לקוח טובה יותר באמצעות יכולות הזמנה קלה (כגון Amazon Go) הדורשות פחות אינטראקציה אנושית מהעובדים או הלקוחות עצמם

בינה מלאכותית

בינה מלאכותית (AI) היא טכנולוגיה המאפשרת למחשבים לבצע משימות שדורשות בדרך כלל אינטליגנציה אנושית, כגון תפיסה חזותית, זיהוי דיבור, קבלת החלטות ותרגום בין שפות.

ההתקדמות האחרונה בתחום הבינה המלאכותית גרמה לכך שהוא נמצא בשימוש כמעט בכל ענף. ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לנהוג במכוניות, לאבחן מחלות ואפילו לחזות פשעים.

בשיווק דיגיטלי השימוש בבינה מלאכותית צבר תאוצה עצומה במהלך השנים האחרונות, כאשר רבים צופים שהוא יהפוך בקרוב למיינסטרים בתעשייה שלנו.

שיווק וידאו

שיווק וידאו הוא דרך מצוינת להגיע לקהל שלך.

זו גם דרך מצוינת להתחבר לקהל שלך.

זה יכול לעסוק, לחנך וליידע אותם בו זמנית. לייצר מודעה או פוסט בוידיאו היום קל מתמיד, בעזרת המכשיר הנייד שכל אחד מאיתנו לוקח לכל מקום,
ובעזרת תוכנות ואפליקציות פשוטות לעריכת וידיאו כגון CAP CUT , אתם יכולים בכמה רגעים לייצר מסרים שיווקיים אשר מועברים דרך וידיאו
העברת מסר דרך וידיאו היא לרוב נעימה יותר, זמינה יותר וגורמת למעורבות גבוה יותר מצד הגולשים.

אוטומציה

אם אינך מכיר אוטומציה, זהו תהליך השימוש בתוכנה לביצוע משימות. המונח משמש לעתים קרובות בהתייחסות לשיווק, שכן ניתן להשתמש בטכנולוגיה לדברים רבים ושונים. לדוגמה: העסק שלך יכול להפוך את מאמצי השיווק בדוא"ל לאוטומטיים על ידי שליחת סדרה של אימיילים במועדים ספציפיים, או אולי האתר שלך יכול להפנות אוטומטית מבקרים שאינם מתעניינים במוצר או בשירות שלך (או שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים) לדף אחר באתר המכיל מידע שעשוי למצוא בהם שימוש. כך, לא תבזבז זמן בניסיון לשכנע אנשים שאינם מתעניינים במה שיש לך; במקום זאת, הם ימצאו מידע רלוונטי יותר במקומות אחרים באתר שלך ויוכלו לקבל החלטה מושכלת על סמך התוכן הזה.

בנוסף להגברת היעילות בעסק שלך ולוודא שאבן לא תסתבך בכל מה שקשור ללידים/לקוחות פוטנציאליים/וכו', אוטומציה גם תעזור לצמצם את העלויות הכרוכות בהעסקת מישהו אחר למשימות אלו - מה שאומר יותר רווחיות מהפעילות השיווקית שלך.

אופטימיזציה של חיפוש קולי

החיפוש הקולי הופך למנוע החיפוש הצומח ביותר, לכן מומלץ לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לקול.

זה לא אומר רק אופטימיזציה של האתר שלך לחיפושים קוליים, אלא גם אופטימיזציה של תוויות המוצרים והאריזה שלך (חשבו על אלקסה).

חיפוש קולי הוא גם הזדמנות להשיג יותר לקוחות בטלפון בכך שהם מאפשרים להם להתקשר אליך מהמכשיר הנייד שלהם בלי צורך להקליד מידע כלשהו.

חשוב שתוודא שאתה מוכן עם התכונה הזו בבוא הזמן כי ברגע שאנשים ינסו אותה, הם ירצו אותה שוב!


סיכום

חשוב להתעדכן בטרנדים האחרונים בשיווק דיגיטלי כדי להישאר לפני המתחרים. כדי לעשות זאת, עליך להבין את מצב הדברים הנוכחי וכיצד הם מתפתחים לקראת מגמות עתידיות. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין טוב יותר חלק מהמגמות הללו כדי שתוכל ליישם אותן בעסק שלך.
 
צריכים עזרה בבניית אסטרטגיה שיווקית עדכנית לעסק שלך? ליישם חלק מהטכנולוגיות שציונו במאמר הזה? יש לנו בדיוק את המוצר שיסייע לך
x

#{title}

#{text}

#{price}