כל בעל עסק אם הוא מוכר מוצרים או מספק שירותים, מודע לכך ש"החמצן" העסקי שלו נשען על שיווק וספציפית על גיוס לידים. 
מה הכוונה בלידים? הכוונה היא למתעניינים בשירות או במוצר שלך אשר רוצים לשמוע פרטים נוספים ומידע ממך כבעל עסק כדי לקבל החלטה האם לרכוש ממך
ומכאן אתם מבינים שחשיבות ניהול הלידים הינה קריטית, אם אין איזושהיא סיסטמה, מערכת מסודרת המנהלת את הלידים מרגע כניסתם לעסק שלך ועד הפיכתם ללקוחות אז יהיה קשה לעסק שלך לגדול ולייצר יותר רווח. יש מאמרים ומדריכים אין ספור בנוגע לניהול לידים אך אנו חשבנו שיהיה לך נוח וקל פשוט לקבל אינפוגרפיקה בנושא הזה, תרשים זרימה ידידותי שאפשר לך להבין את התהליך, השלבים ומכאן לבנות מערכת תומכת לידים גם בעסק שלך. מוזמנים להוריד, לתלות במשרד ולשמור . 
x

#{title}

#{text}

#{price}